Březnový Ladybox

Ladybox a SenzaBox se tento měsíc synchronizovaly a k zákaznicím se oba boxíky doručily v první jarní den. Já jsem se tenhle měsíc rozhodla pro objednání pouze prvního jmenovaného a musím říct, že absenci SenzaBoxu patrně neobrečím. Narozdíl od většiny beauty-blogerek příliš neujíždím na dekorativce, takže špaček tužky MUFE nepatří k věcem, které bych zásadním způsobem ocenila. Naopak krabice plná mazadel je pro mě symbol absolutního blaha. Obecně mě nepohoršuje ani tolik odmítaná "drogerka", docela ráda použiju i něco, co se dá snadno koupit (přiznávám, že pak ocením spíš větší balení, než jen malý vzorek). Obecně jsou pro mě české krabičky spíš příjemnou možností, jak si pořídit zajímavě vybranou kosmetiku na denní použití, než ujíždění si na testování čehokoliv, co při pořízení vyžaduje přinejmenším deset minut na googlu a kartu aktivovanou pro zahraniční platby.

Kurýr In-Time dorazil tradičně v avizovaném čase krátce po poledni, takže jsem dokonce dokázala odolat googlení obsahu boxu na blozích - místo toho jsem si odtajnila neobjednaný SenzaBox. Uznávám, že oproti němu mi březnový Ladybox přijde určitě zajímavější, ale že bych nad ním nadšeně jásala, jako nad tím únorovým, to se rozhodně říct nedá.


Lak na nehty Illamasqua - produkt avizované a mnohými s nadšením očekávané značky. Údajně personalizovaný výrobek mi dorazil v jasně červeném (dle výrobce "krvavě rudém") odstínu Throb. Přiznávám, že jako někoho, kdo laky na nehty (když už) používá ve světlých a přirozených barvách (sytě tmavohnědá mě přešla asi v osmnácti), z něj odvázaná skutečně nejsem. Trochu mě mrzí, že v dotazníku barevných preferencí, podle kterých se personalizace produktů provádí, jsou laky rozdělené na barevné a klasické - kam je kromě tělových a světle růžových řazená i červená. Vzhledem k tomu, že se v boxech údajně objevila i zelená uznávám, že jsem mohla dopadnout i hůř, ale i tak u mě bohužel tenhle lak upotřebení nenajde.

Na webu Illamasqua stojí 15 ml £13.50.

S druhým z avizovaných a personalizovaných produktů už to bylo o dost lepší. Salcura Antiac Acne Clearing Spray potřebám mé pleti vyhovuje (i když jako příležitostný atopik bych asi využila i druhou variantu Dermaspray, takže mi to bylo dost jedno). Jeden už doma mám z lednového SenzaBoxu, ale vzhledem k tomu, že funguje dobře, využití v naší domácnosti určitě najde. Na plné balení se zatím nechystám, pro příležitostné použití na akutní problémy je 15 ml lahvička tak akorát.

Cena 100 ml balení je 449 Kč.


Krém Palmer´s CBF Massage Cream for stretch marks bych patrně lépe využila zhruba před rokem, ale i když už je na preventivní použití trochu pozdě, ráda vyzkouším, zda má nějaké zázračné účinky. Krém je mi podle obalu povědomý, ale zatím jsem ho nikdy nezkoušela.

Cena 30 g balení je 50 Kč, plné 125 g balení stojí 225 Kč.


Zajímavý mi přijde i Eveline Slim Extreme Zpevňující sérum na dekolt a poprsí v příjemně velkém 50 ml balení. Jakmile se dostanu z kategorie, pro kterou se použití nedoporučuje, velice ráda ho vyzkouším. Sice nečekám zázraky typu "prsa jako skála", na druhou stranu, vypnutí dekoltu by mi přišlo jako dobrý účinek (vybavuji si sérum podobného typu, které kdysi prodával Oriflame a které účinkovalo přesně tímto způsobem).

200 ml balení stojí 139 Kč.

Malá krabička s 10 ml lahvičkou obsahující Weleda Čistící tonikum 2 v 1 je opět výrobkem potěšujícím, Weledu mám moc ráda (měsíčkový krém je naší domácí stálicí). Po otevření tonikum příjemně voní po levandulovém oleji, což je všelék na všechno - účinky na pleti by tedy mohly být poměrně přínosné. Každopádně u tekutého "čistidla" bych ocenila trochu větší vzorek, protože na 10 ml toho člověk moc nevyzkouší.

Cena 100 ml balení je 329 Kč.

Plechová krabička mi na první pohled jasně připomněla balení Lemony Flutter od Lushe, který byl v minulém SenzaBoxu, tak jsem se trochu zatěšila na jejich další produkt. Zjištění, že jde o Balzám na rty Ladybox mě ale nijak nezklamalo. Sice mi tenhle týden dorarila zásoba mazadel ze Soulu, ale nakonec proč ne. Balzám má krásně temnou červeno-fialovou barvu a hutně voní jako domácí jahodový džem. Přiznám se, že se mi dvakrát nelíbí jeho "retro" etiketa, ale to už bych se asi zbytečně vrtala v detailech. Trochu mě mrzí, že není uveden výrobce, zrovna pro tenhle produkt bych si po spotřebování docela ráda zašla.

Balení má 10 ml, běžně neprodejné.

Bio Čoko-kokosky s Fair Trade čokoládou z Biopekárny Zemanka byly moc dobré, a až na ně někde narazím, přesunu je rovnou do nákupního košíku.

Cena za 100 g balení je 39 Kč.





Celková hodnota březnového Ladyboxu vychází následovně:
Lak na nehty Illamasqua - £13.50 / 349 Kč
Salcura Antiac - 67 Kč
Palmer's CBF Massage Cream - 50 Kč
Eveline Slim Extreme Zpevňující sérum - 35 Kč
Weleda Čistící tonikum - 33 Kč
Balzám na rty Ladybox - neuvedeno
Bio Čoko-kokosky - 12 Kč
-----------------------------------------
Celkem - 546 Kč

Nebýt toho, že nejdražší z vybraných produktů mi naprosto nevyhovuje, nebylo by to špatné. Obecně mám pocit, že jakmile dojde na dekorativní kosmetiku a barvičky, spokojenost nakupujících výrazně klesá. Vzhledem k tomu, že mi obsah balení zatím skvěle vyhovuje ob měsíc (prosincový a únorový byly skvělé), beru to jako statistickou nespokojenost a budu doufat, že mě dubnový balíček nezklame.


Obrázky pocházejí ze stránek Ladybox, Illamasqua, Příjemná péče o pleť, Eveline a SenzaBox.

Žádné komentáře