Searching...
23. května 2013

Ikea Papershop

Tentokrát na téma zcela nekosmetické, ovšem nemohu se nepodělit. Při včerejší návštěvě zličínské Ikey jsem  narazila na jejich nový "papershop", plný zápisníků, poznámkových bločků, balících papírů, visaček a dalších "nezbytností" v naprosto dokonale roztomilých designech. Vzhledem k tomu, že jsem ze vší té nádhery pochopitelně nebyla dostatečně duchapřítomná, tak jsem vám nic nenafotila, ovšem naštěstí se mi po vytrvalém googlování podařilo pár krásných fotek najít. Takže se kochejte - a pokud zrovna šetříte, tak tam určitě nechoďte :-)



















Obrázky pocházejí z webů hashtagheartthis.com a ikea.com


6 komentářů:

  1. Tak to je bomba, tma se budou hledat poklady na scrapbooking a drobnůstky. Díky za tip

    OdpovědětVymazat
  2. Není vůbec zač. Já na notýscích tohohle typu naprosto ujíždím, včera jsem neodolala ještě balicímu papíru (pro dárkové tašky se asi ještě vrátím :-) A visačky na dárky jsou taky krásné - a vůbec všechno :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je velké lákadlo, já jen doufám, že papershop dorazí i do Ostravy - deníčky a sešitky milujeme s dcerami všechny :). Bezva tip!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Ech. Zaplaťpřírodo, že to mám do Prahy daleko a v Brně to ještě není. :-D

    OdpovědětVymazat
  5. NUTNĚ tam musím zajít :D Na takových "blbůstkách" ujíždím :)

    OdpovědětVymazat

Používá technologii služby Blogger.