Dvě růžovky od Ziaji

Na den lásky něco stylově růžového z Růžové 10 :-)

Je to zhruba třičtvrtě roku, co jsem v Ziaje udělala větší "zkušební" nákup toho, co mě zaujalo a tím pádem už jsem naprostou většinu stihla poměrně důkladně vyzkoušet - s výjimkou vazelíny a několika vzorečků. O skvělé kakaové emulzi už jsem psala dříve, dnes to bude o dvou lahvích s růžovými nápisy.

Do šampónu na jemné vlasy jsem se jednoznačně zamilovala. Do košíku jsem ho původně přihodila spíš náhodou, když jsem ještě mlsně brousila po webu stylem "co bych ještě..." a našla jsem ho mezi zbožím v akci a nějakou dobu mi doma jen tak ležel. Jenže pak přestali v DM prodávat kokosák, domácí zásoby došly a já sáhla po tomhle.

A s velkým překvapením jsem zjistila, že je to asi nejlepší šampón, co jsem kdy měla. Moje superjemné vlasy jsou po něm krásně upravitelné, celkem pěkně drží tvar a nemastí se nijak rychle - myju si je obvykle obden, ale v zásadě stačí i 2x týdně.

K šampónu navíc naprosto nepotřebuji používat kondicionér (což je jinak moje standardní rutina), vlasy jsou parádní i po pouhém použití šampónu, bez čehokoliv navíc (a to si je poslední dobou většinou myju ve vaně a oplachuji jen vymácháním, bez sprchy).

Prostě, tahle věc mě nadchla a minulý týden jsem si z prodejny rovnou odnesla další - i když na něj asi hned tak řada nedojde, protože ta 400 ml butel je v zásadě nesmrtelná (tudíž vůbec netuším, proč jsem vlastně koupila ještě další 2 šampóny na vyzkoušení...i když - ten proti lupům je pro muže a tomu mátovému moje zvědavost prostě neodolala...). Vzhledem k mé velké spokojenosti jsem dva další šampóny vzala i pro vítězky giveaway, do které se ještě do konce týdne můžete zapojit ;-)

Druhý výrobek byl naopak jedním z důvodů, proč jsem u Ziaji objednávala - došlo mi tehdy intimní mýdlo a měla jsem chuť zkusit nějaké nové.

V tomto případě jsem spokojená řekněme "z větší poloviny". Pokud v danou chvíli nemám žádné intimní potíže, je perfektní. Jemné, nedráždivé, dobře se používá. Pumpička na velkém balení patří k věcem, které u koupelnových výrobků naprosto zbožňuju, dávkování téhle je navíc vcelku ideální - jedno stisknutí na jedno umytí je akorát. Lahev je půllitrová, takže opět vystačí zhruba nekonečně dlouho (musím říct, že to se mi na věcech od Ziaji dost líbí - nestane se, že by mi věc, kterou si oblíbím došla za měsíc :-).

Trošičku horší je to s funkčností mýdla ve chvíli, kdy nějaké problémy nastanou - pak už v podstatě sama o sobě moc nepomůže (což naopak třeba od oleje od Atoku čekat lze). Nicméně ani v tom případě neštípe nebo nepálí na podrážděné sliznici, což je rozhodně plus.

Až se mi po aktuálních "hormonálních smrštích" intimní oblast zase dlouhodobě zklidní, patrně si tuhle lahev ráda koupím znova, protože na běžné denní mytí mi prostě vcelku vyhovuje a poměr cena/výkon je jednoznačně příznivý. Do té doby ji asi v koupelnové poličce doplním o něco trochu účinnějšího pro "období neklidu". Každopádně pokud na nějaké zásadní problémy netrpíte, nejspíš vám bude vyhovovat.

A na závěr ještě jedna "barevně nekompatibilní" - pomerančový sprchový krém jsem vyzkoušela ze vzorečku a hned bylo jasné, že ho prostě musím mít celou lahev :-)

Krásně hořce pomerančově voní a vůbec nevysušuje. Když se chci hýčkat, leju si ho do vany místo pěny...

No, přiznávám bez mučení, že po jediném vyzkoušení ze sašetky to byla první věc, která v prodejně Ziaji ležela v mém nákupním košíku (dokonce dřív, než ten šampón, pro který jsem cíleně šla). Prostě to bylo silnější, než já :-)

Co vy a Ziaja? Zkoušely jste od ní něco zajímavého (nutně potřebuji další tipy na příští nákupní hamounění :-) ).

Obrázky pocházejí z webu ruzova10.cz

Žádné komentáře