Moje první objednávka z iHerb

Nechala jsem se zlákat sérií článků od trb o nákupech z iHerb a poslala svou první, i když v podstatě zcela nekosmetickou objednávku. Vzhledem ke spoustě dotazů o tom, jak dlouho zásilka jde a podobně pod původními články, dávám do placu vlastní čerstvou zkušenost - a taky slevový kód na první nákup, který mi ušetřil krásných 10 USD.

Tak tedy - jak je to s tou rychlostí doručení? Objednávku jsem zadala 29.4. večer našeho času - s nejlevnější možností doručení, leteckou poštou za 4 USD. 1.5. dorazila informace o odeslání zásilky, dnes 15.5. mi ji pošta bez průtahů s celnicí doručila domů (bez doručenky k podpisu). Celková doba dodání lehce přes 2 týdny mi přijde celkem OK...

Trochu jsem trnula kvůli hodnotě zásilky, která byla podle přepočtu přímo v košíku na iHerb velmi těsně pod limit 22 EUR, kdy se neplatí DPH při dovozu, ale prošlo to naprosto bez problému.

S celkovou cenou objednávky jsem si každopádně hrála celkem dlouho. V košíku se mi totiž objevilo políčko pro slevový kód, tak jsem klasicky zkusila štěstí a pokusila se nějaký vygooglit - a našla. Pro první objednávku lze uplatnit slevu 5 USD, pokud celková cena objednávky přesáhne 40 USD, sleva se zvyšuje na 10 USD - přičemž 30 USD a pár šprdliků je se současným kurzem přesně ta částka, která se vejde do nedaněného limitu 22 EUR (cena dopravy se při dodání poštou do celkové částky pro DPH nezapočítává. Pokud byste zvolily dražší dopravu DHLkou, pak už ano).

Slevový kód je LMK713, kdyby se Vám třeba hodil :-)

edit. 2018: Protože tenhle článek je pořád hodně aktivní, přidávám aktualizaci ke slevovému programu. Výše uvedené už neplatí, s kódem LMK713 dostanete na 1. nákup slevu 5%, bez ohledu na výši nákupu :-)

Příště hodlám zásadně zneužít toho, že se s manželem jmenujeme každý jinak a objednám to na něj :-)

A co to vlastně v objednávce mám? Malou zásobu tzv. superfoods - bílkovinami nadupané řasy Chlorellu a Spirulinu, koncentrovaný džus z  Aloe Vera, semínka Chia (ta poslední dobou dlabu ve velkém a přijde mi, že vážně výrazně snižují únavu) a výtažek z Acai bobulí. K tomu jsem v závěrečném pátrání na téma "co ještě, ještě, ještě, když mám těch 5 dalších dolarů slevu" přihodila pixlu melatoninu, který se u nás prodává jen na předpis (což neplatí pro většinu států z okolí, takže si ho většina lidí bez problémů, ale za drahé peníze, objednává ze Slovenska) a u kterého už se babička těší, že se o něj spolu šábneme a třeba se konečně trochu vyspíme... No a nakonec jeden trb doporučovaný balzámek na rty Sierra Bees z nabídky levnějších Trials.

Celkově mě celá objednávka vyšla o dost levněji, než když podobné věci nakupuju tady, i když zčásti i díky dost vysoké slevě. Každopádně s prvním nákupem jsem velice spokojená a chystám se ho v dohledné době zopakovat (odolala jsem pokušení, když byla minulý týden ve 20% slevě značka Physicians Formula. A teď si jdu sednout na ruce, protože aktuálně platí stejná sleva na štětce Real Techniques  (v nabídce se objevují v plné ceně, 20% se odečte, když je vložíte do košíku).


Co vy, necháte se taky zlákat? :-)



2 komentáře

  1. já jsem od nich objednávala jednou a balík mi přišel asi po půl roce :D já vím, že to není jejich chyba, ale stejně si radši objednám z Čech nebo FU, už nechci riskovat ty nervy :D

    OdpovědětVymazat
  2. Prý v nedávné době změnili způsob dopravy - někdo psal v komentářích u trb, že ještě nedávno byla ta nejlevnější možnost doručení lodí (tam se zásilka za ztracenou nepovažuje nikdy), teď už to chodí leteckou poštou...

    OdpovědětVymazat