Chizu Saeki a blahodárná masáž obličeje

zdroj
Nedílnou součástí péče o pleť podle Chizu jsou pravidelné, ideálně každodenní, masáže obličeje. Úplně nejjednodušší je spojit masáž se svou ranní a večerní rutinou při nanášení krému nebo séra.

Na vlastní kůži mám vyzkoušeno, že pravidelná masáž dokáže s pletí divy - je krásně vypnutá, drobné vrásky v podstatě mizí, hlubší se ztrácejí. Pokožka se pravidelně prokrvuje a napíná správným směrem, což jí celkově velmi prospívá. Masáž jako taková navíc pomáhá k celkové relaxaci a navození velmi příjemných pocitů.

A jak na takovou masáž? Přestože v knížce The Japanese Skincare Revolution najdeme k technice masáží nepřeberné množství obrázků, rozhodla jsem se pro ukázku názornější a našla pro vás na YouTube video, na kterém je celá masáž ukázána a popsána.

Autorka videa mluví španělsky, takže pokud tímto jazykem nevládnete, můžete směle přeskočit na čas 2:20, kde začíná samotná masáž - ukázka je dostatečně názorná na to, aby byla snadno pochopitelná i bez komentářů.



Zkusili jste si masáž u videa? A jak se vám líbila?

PS: mám pro vás příjemné předvánoční překvapení. Zůstańte na vlně ;-)

3 komentáře

  1. Tohle video už jsem taky našla, když jsem si hledala nějaké info navíc k Chizu. Nedělám to nějak pravdidelně a celých 20 minut, ale trochu masíruji obličej každý den večer s krémem a olejem a celkově co jsem přešla na postup péče o pleť podle Chizu tak je to mnohem lepší. Důležitý je podle mě hlavně ten směr masáže, Chizu to má vymyšlené tak aby se hrnula lymfa směrem k uzlinám nebo sběrným místům. Jako například u těch očí - od spánků k nosu. To většina lidí dělá přesně naopak, protože všechny západní kosmetičky hlásají masáž obličeje od středu tváře směrem vně, i když to nemá vždy velkou logiku. Taky praktikuji tu masáž proti dvojité bradě a myslím že to vážně pomáhá. Nakonec jsem nevydržela a knížka od Chizu už je na cestě ke mě! Těším se na překvápko :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že s knížkou budeš spokojená :-) Spousta jejího obsahu, hlavně technik, už se sice dá dohledat na webu, ale je to v ní takové pěkně ucelené a doprovodná povídání jsou velmi čtivá a plná zajímavých informací.

      Vymazat
  2. Prosím, kde seženu knížku Chizu Saeki?

    OdpovědětVymazat