Rexona Maximum Protection

zdroj
Před časem jsem dostala nabídku otestovat výrobek z řady antiperspirantů Rexona, a sice růžový Max Pro Confidence. V domnění, že jde o nový výrobek ke stávající řadě Maximum Protection jsem na nabídku kývla, aniž bych si všimla, že mi výrobek úplně stejného názvu stojí doma na poličce.

Ale nevadí. Protože nejsem hamoun, zaslaný výrobek nebudu testovat já, ale dcera mojí kamarádky, která se s příchodem puberty vypořádává s nadměrným pocením. Než ho vyzkouší, podělím se s vámi o svou vlastní zkušenost.

Aby na mě nepadlo podezření, že jsem se za stošedesátikorunový výrobek nechala koupit - protože recenze bude jen a pouze pozitivní - přikládám fotku našich domácích zásob antiperspirantů od Rexony. Proč jich tam je tolik? Protože v rámci rekonstrukce nemůžu najít tu tašku, ve které máme těch zbylých 5 kousků.

OK, říkejte mi třeba sysel, ale v DMku byly ve slevové knížce a naše rodina má ve zvyku kupovat podobné věci ve velkém na delší dobu dopředu (krom vyobrazených zásob a zmíněné tašky máme ještě s mužem každý jeden v naší druhé domácnosti).

A teď už k té zkušenosti. První antiperspirant z téhle řady jsem vyzkoušela poté, co se objevil v Senzaboxu (duben 2013), do té doby jsem používala klasický tuhý antiperspirant od Rexony, výjimečně ještě okurkový Dove. I s těmi jsem byla velmi spokojená, ale tenhle je lepší.

zdroj
Zaprvé - mnohem lépe se nanáší a nevysychá, pokud se delší dobu nepoužívá (u tuhých se mi tohle občas stávalo, vzhledem k pendlování mezi dvěma místy jsem některý z nich občas nepoužila i pár měsíců a bylo to znát). Rexona Max Pro je krémová, dobře se dávkuje pootočením kolečkem, krém vytlačený dírkami se následně velkou plochou aplikátoru dobře nanáší na místo.

Zadruhé - opravdu stoprocentně zabraňuje pocení. Přiznávám bez mučení, že nepatřím k lidem, co se výrazněji potí, naopak nebývám zpocená ani po lekci aerobiku (což navíc aktuálně rozhodně neprovozuji). Nicméně se mnou v poslední době řádně mávaly hormonální smrště těhotenské a poporodní a asi dva případy, kdy jsem antiperspirant po ránu nestačila použít, byly hodně nepříjemné (tričko od pyžama mělo během pěti minut kola v podpaží a obratem letělo do koše na prádlo a já do sprchy). Následující věta bude znít jako z reklamy na tampóny, ale i tak - s tímhle antiperspirantem mám jistotu, že se mi to nestane.

Zatřetí - nemá výraznou vůni. V letáku k testovacímu výrobku je vůně růžové varianty popisovaná jako spojení vůní jablka a broskve v kombinaci s vanilkou a jasmínem. Může být - když si přivoníte přímo k aplikátoru nebo těsně po nanesení. Nicméně následně ze sebe onu vůni necítím. Pro někoho to možná může být mínus, ale já si antiperspiranty vybírám tak, aby mě jejich vůně "nerušila". Je to pro mě ochranná pomůcka proti pocení, na vůni mám parfém. A obojí naráz ze sebe cítit skutečně nechci.

Prozatím jsem vyzkoušela modrou a růžovou verzi (tu jsem našla v letním DM boxu, takže mám opět dlouhodobější zkušenost) a vyhovují mi obě dvě zhruba stejně.  Modrou variantu jsem zmiňovala již mezi oblíbenci z beauty boxů, pánskou verzi s maximální spokojeností používá můj muž.

Doporučená cena je 160 Kč, ale dost často bývá v akci za 130 a méně, v DMkové slevové knížce se objevily minimálně podruhé (slevu lze kombinovat se slevou na celý nákup).

Za poskytnutí výrobku k recenzi děkuji a antiperspirant rozhodně doporučuji :-)

A jaká ochrana proti poccení vyhovuje vám?

Žádné komentáře