Searching...
11. listopadu 2014

Feng Šuej i u vás doma

zdroj
Chystáte se doma na velký vánoční úklid a podobné kratochvíle? Pár tipů na to, jak se s ním vypořádat bez boje a efektivně, vám nadělím v některém z následujících článků.


Pro dnešek vám nabídnu jiný nápad - co si předvánoční shon spojit s vylepšením svého bydlení a naplnit ho nejen sváteční atmosférou, ale i harmonií a energií poporující vše, co chcete doma dělat?

Pokud máte chuť šoupat nábytkem a pátrat po vhodných dekoracích, zvu vás k přečtení série článků, které jsem před časem napsala pro web MT nábytek.cz. Odkazy na jednotlivé texty najdete níže.










1 komentářů:

  1. Ahojky, nevím, kam ti napsat. Strašně moc se mi líbí uspořádání tvého blogu na hlavní stránce. Mám taky blogspot a nenapadá mě, jak jsi to udělala :) Poradíš mi prosím? Klidně i na mail, mám ho na blogu v záložce O mně.
    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat

Používá technologii služby Blogger.