Searching...
14. listopadu 2014

Vánoční plánování potřetí - cukroví

Při pátku netradičně ještě jeden článek - a sice poslední část vánočního plánování, tentokrát na téma vánoční pečení.

Pokud cukroví kupujete, připište si do kalendáře na co nejbližší termín "objednat cukroví", nebo to rovnou udělejte. Pokud pečete sami, platí pro vás následující postup.

Opět se pohodlně usaďte, k ruce si vezměte vytištěný seznam (pokud pečete více, než 3 druhy, tak v několika exemplářích), oblíbené kuchařky či zapsané recepty, nákupní seznam a kalendář.

Nejprve si rozepište seznam cukroví, které se chystáte péct, s odkazem na to, kde je příslušný recept (ať ho nemusíte na poslední chvíli hledat a ztrácet vzácný čas). Nezapomeňte na vyplnění dalších kolonek - podle času k odležení a doby potřebné k výrobě si čas na pečení cukroví zadejte do kalendáře.

Nakonec projděte seznam potřebných surovin (s přihlédnutím k potřebnému množství), projděte domácí zásoby a na nákupní seznam dopište, co je potřeba dokoupit. Odpadne vám tak postupné dokupování toho, na co se ještě zapomnělo - navíc můžete všechno koupit naráz v některé ze slevových akcí na vánoční pečení v supermarketech. Samotný nákup můžete opět rovnou naplánovat do kalendáře.

Tak, a akční plán je hotov! S úklidem se zatím nezatěžujte, rychlou a efektivní metodou se do něj pustíme v pondělí.

Pečete vánoční cukroví? Nebo radši kupujete hotové, případně ho nejíte vůbec?


4 komentářů:

  1. Já si cukroví peču. Nikdy mi kupované nepřišlo tak dobré, jako to moje domácí. A to nejsem žádná extra cukrářka, ale snažím se dělat z vážně poctivých surovin.

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky peču sama. Ale znám spoustu lidí, co objednávají třeba u kamarádek - aby to pořád bylo domácí cukroví, ale nemuseli ho péct sami.

      Vymazat
  2. Také cukrovíčko peču (jeden rok jsme pekli i na zakázku) a letos se na to moc těším, protože budu mít spoustu času, když jsem na nemocenské. Ten tvůj plánovací seznam je super, také mám ráda, když si vše můžu předem naplánovat. Já mám ten svůj plán zatím v hlavě. :) :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zvlášť, když toho má člověk víc, tak se seznam prostě hodí. Co je na papíře, nemusím nosit v hlavě :-)

      Vymazat

Používá technologii služby Blogger.