Homeopaticky k lepší pleti a hustým vlasům


Kdybyste se mě zeptali, jestli věřím homeopatii, moje odpověď by byla ne. Vzhledem k efektu, který na mě a moji rodinu homeopatika mají by to bylo asi stejné, jako věřit na most přes potok, který vidím dnes a denně z okna.

Jedna z mých nedávných zkušeností přišla těsně před porodem druhého mimča. U kafíčka s kamarádkami jsem si stěžovala, jak mi po prvním porodu začaly v šíleném množství najednou padat vlasy, které na druhý den ráno vůbec nešly vyčesat - takže se každodenní souboj s kartáčem stával hodně nepříjemnou dvacetiminutovou záležitostí.

Jednou z mých kamarádek je i Majda Kučerová, homeopatka, která se na mě zadívala a bez mrknutí oka pronesla : "Tomu se dá předejít. Do určité míry."

A pokračovala vysvětlením, proč k vypadávání vlasů dochází a příslibem, že když budu brát 4x denně vybrané "cukříky", alias pilulky tzv. tkáňových solí, vypadávání se do značné míry omezí a vlasy nebudou padat v nekonečném vlasopádu.

Pak si pečlivě prohlédla můj obličej (později jsem v popisu dvou naordinovaných tubiček zjistila, že hledala a našla ztrácející se bradu a nějaké ty kožní projevy na tvářích) a určila dva konkrétní přípravky.

Nebudu vás napínat tím jak to dopadlo - pilule jsem začala brát krátce před porodem a pokračovala i po něm až do vybrání obojího. Během šestinedělí mi z hlavy nevypadl snad ani vlas. A myslím to doslova - nejen, že nepadaly ve velkém, ale dokonce jsem na kartáči nenacházela ani obvykle vyčesané množství. Do toho se mi báječně zlepšila pleť a celé poporodní období jsem snášela naprosto skvěle.

Dnes, po třičtvrtě roce, už sice hustou hřívu jako v těhotenství nemám (vždycky jsem měla spíše méně vlasů), ale husté podrosty do budoucna slibují ledacos :-) S pletí nemám výraznější problémy od chvíle, kdy jsem objevila péči podle Chizu, ale je pravda, že byla v perfektní kondici i  v období, kdy jsem na nějakou péči neměla při běhání kolm miminka ani pomyšlení.

Takže, pokud vás čeká podobná situace, nebo neustále bojujete s nelepšícím se stavem pokožky, na který vše zabere jen na čas, zkuste se zamyslet nad jiným řešením, než jen změnou čistidel a mazadel...

Moje kamarádka Majda je z Prahy, kde provozuje i homeopatickou poradnu. Za sebe vám ji mohu jednoznačně doporučit. A přístě vám řeknu, jak udělat ze "zlobivých" dětí žárlících na mladší sourozence báječná zlatíčka ;-)


4 komentáře

  1. Můžu se zeptat, co jste užívala?

    OdpovědětVymazat
  2. Zajímavý článek! homeopatie mě baví a určitě si plánuji přečíst i nějaké knížky. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  3. No, zní to skvěle. Už nějakou dobu o homeopatikách uvažuju kvůli pleti, tak asi přišel čas jít do akce. :)

    OdpovědětVymazat