It`s skin - Power 10 Formula WR Effector

Recenzi na mé druhé sérum z řady Power 10 Formula od It`s skin mám v hlavě už asi měsíc - a zrovna když jsem se na ni dnes chystala, objevila jsem jednu na Roztomilostech. Takže pokud budete uvažovat o pořízení, můžete si k rozmýšlení vzít dva zcela různé názory.




Sérum jsem si tradičně vybírala podle doporučené péče od Chizu Saeki a z řady sér, které It`s skin nabízí, mi tohle přišlo asi nejpříhodnější. Možná si vzpomínáte na to, že používám ještě žluté s vitamínem C a dost mi vyhovuje.

Jak je to tedy s tímhle kouskem? Sérum by mělo mít klasické anti-aging účinky - vyhlazování vrásek, zpevňování a zjemňování pleti a odstraňování všech známek stárnutí pleti. Prostě taková ta klasika, které nikdo moc nevěří :-) Ale Chizu říkala, že se to má používat, tak jsem to používala...

A byla jsem dost příjemně překvapená. Svoje tři vrásky na čele po letošní zimě najdu jen proto, že vím, kde jsou. Jinak je sérum prakticky vyzmizíkovalo.

Přiznávám, že na povolenou pleť a další neduhy nijak netrpím, takže nevím, jestli sérum plní opravdu všechno, co slibuje. Nicméně s tou hlavní protivráskovou funkcí jsem dost spokojená.

Asi by se slušelo dodat, že sérum používám jako třetí krok péče podle Chizu, takže jeho účinky se kombinují s japonským lotion Hada Labo a krémem na závěr, který by podle Chizu měl sérum v pleti "uzamknout". Krémy střídám, aktuálně okurkový od Ziaji a Time Revolution od Misshy (pokud někdo máte doma malý kelímek z MisshaBoxu a nevíte, co s ním, dejte mi vědět ;-).

I když sérum nepoužívám poctivě každý den, výsledky jsou opravdu hodně dobré (a to jsem možná v půlce lahvičky), takže za sebe vám tohle sérum ráda doporučím. Kupovala jsem tradičně přes eBay za cenu kolem 250 Kč.

Mimochodem, víte o tom, že americké dermatoložky doporučují mazat sérem nejen obličej, ale i hřbety rukou?

A co vy? Používáte obličejová séra? A máte nějaký dobrý tip na opravdu účinná?

Žádné komentáře